Σελίδες

Δευτέρα 30 Ιανουαρίου 2017

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ-ΠΑΙΔΕΙΑ-ΕΙΔ. ΑΓΩΓΗ



 
Η εκπαίδευση δεν είναι το γέμισμα ενός κουβά, αλλά το άναμμα μιας φλόγας λέει εκπαιδευτικός  ……Παλαιοτέρα έλεγαν μεταλαμπαδεύεται. Δεν είναι ακριβώς αυτό σήμερα!…Γιατι  μπορεί η λαμπάδα να σβήσει, αν δεν υπάρχουν οι κατάλληλες συνθήκες.. Φύεται  μάλλον , αφού ετοιμαστεί το  έδαφος απτο περιβάλλον, και με τις κατάλληλες συνθήκες, που φροντίζουμε αενάως, ευδοκιμεί!
▲●▀ Και η Εξ αποστάσεως εκπαίδευση, δεν ήρθε για να καταργήσει, αλλά για να συμπληρώσει τη συμβατική εκπαίδευση. Απευθύνεται σε  όλες τις ηλικίες, σε οποιαδήποτε  κατάσταση,  αλλά πρέπει να γίνεται  από ειδικούς με πρόγραμμα και μέθοδο,έτσι ώστε, να μην αποβαίνει η τεχνολογία εις βάρος της γνώσης, που είναι η ουσία..
▲●▀Η εκπαίδευση -ανάλογα με τον τρόπο που γίνεται- είναι συνιστώσα της Παιδείας-Αγωγής-Πνευματικότητας, εξισορρόπησης των ημισφαιρίων του εγκεφάλου..
▲●▀Η Ειδική Εκπαίδευση (δε ξέρω κατά πόσο είναι Ειδική Αγωγή έτσι όπως γίνεται, εξαρτάται και αυτό), πρέπει να ελέγχεται απτους γονείς (αφού ρωτήσουν γιατρούς νευρολόγους, παιδιάτρους ψυχιάτρους που δε συνεργάζονται με κέντρα), έχει γίνει ένα ανέντιμο εμπόριο που μπορεί να βλάψει τους εγκεφάλους των παιδιών, όμως οι γονείς μεσα στην άγνοια τους, νομίζουν ότι τα ωφελεί .Δε αντιμετωπίζεται μόνο με αγάπη, αλλά σίγουρα με υπευθυνότητα και εντιμότητα, και  να μη μεγαλώνει το παιδί με τη δυσκολία,  αλλά με την προσπάθεια επίλυσης αυτης…▲●▀

Τετάρτη 18 Ιανουαρίου 2017

ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ ΝΑΙ,ΑΛΛΑ ΜΕ ΓΝΩΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΓΝΩΣΗ!!




Γίνονται συνέδρια έξω για λέκτορες και καθηγητές Πανεπιστήμιων οι οποίοι διδάσκουν σε δασκάλους και νηπιαγωγούς, για το πώς πρέπει να  μιλούν στα παιδιά για τον Θεό. Ο στόχος είναι  να μη γίνονται θρησκόληπτο ποίμνιο  και να τα εκμεταλλεύονται ψυχικά, πνευματικά και  οικονομικά, αλλά παράλληλα ν αναπτύσσουν πνευματικότητα. Οι θεολόγοι εκ των πραγμάτων διδάσκουν  θρησκειολογία, (όπως και άλλοι καθηγητές), γιατί τα παιδιά απο άλλες θρησκείες ρωτούν  να μάθουν για τη δική τους, αλλά και για τις άλλες θρησκείες. Επομένως αυτό ατύπως  γίνεται.

Τα βιβλία θέλουν αλλαγές, να βγουν οι τόσοι  ανθρωπομορφισμοί, και κάτι σαχλές εικόνες, γιατι δε μαθαίνουν τα παιδιά να σκέπτονται (σκόπιμο, για ν ακολουθούν τις μάζες. Στα βιβλια των Αρχαίων Ελληνικών του Γυμνασίου, στο τέλος κάθε κεφαλαίου, υπάρχουν ερωτήσεις. Η τελευταία  ερώτηση συνήθως είναι κρίσεως. Είναι τόσο ασαφής και απροσδιόριστη για να μη μαθαίνουν τα παιδιά να ακριβολογουν. Ένα παράδειγμα από σχετικό μάθημα. Ρωταει . Στις μέρες μας οι άνθρωποι δίνουν σημασία και επικροτούν την εξωτερική εμφανιση; Μονο ενα παιδι στα 1000 ρωταει για ποια ηλικία είναι αυτό;

 Οι γονείς πρέπει  να  μάθουν τα βασικά από κάθε θρησκεία και να ενημερώνουν τα παιδιά, ώστε να έχουν άποψη,(χωρις να είναι πολωμένα) ,για να  μη τα προσηλυτίζουν μερικοι  για τα οφέλη τους. Δε μπορούν να περιμένουν απ αυτό το κράτος με αυτή τη κυβέρνηση, που είναι μεσιτεία ΑΕΒΕ να τα μάθει κάτι αντικειμενικό.(παρεμπιπτόντως οι Χ.Ο  δεν πιστεύουν επίσημα στις προφητείες, γιατί πιστεύουν στην ελεύθερη βούληση του ατόμου. Ότι με την ελεύθερη βούληση και την προσευχή μπορούμε να τ αλλάξουμε όλα, ακόμα και στις εσχατιές μας-αλλα να μην εχει γινει σκοπιμα- Οι Λουθηριανοί-προτεστάντες-διαμαρτυρόμενοι, πιστεύουν ότι όλα είναι προκαθορισμένα. ) Αν δε ξέρουμε ούτε τι πιστεύει η θρησκεία μας,πώς  να μη παίζει  η ακυβερνησία μπάλα στα κρανία μας; Καλές οι αντιδράσεις αλλά με γνώση και άποψη. (παπάδες και ψάλτες ψήφισαν τους απνευματιστους υλιστές- τυπου και τι έγινε; τι σχέση έχει το ένα με το άλλο;-μη γνωρίζοντας ούτε τις βασικές συσχετίσεις και αλληλεπιδράσεις …και τώρα… αναρωτιούνται) ! 

Στην ουσία ο πνευματικός άνθρωπος σαν ανυψωμένη ψυχη, είναι πέρα από δόγματα και –ισμους. Για τον Χριστιανό,  η Χριστιανική διδασκαλία είναι μέσα του και είναι πράξη. Προϋπόθεση είναι να ξέρει τι και πώς τα έχει πει ο ίδιος ο Χριστός, ψυχολογικά και μεταφυσικά. Το κοινωνικό σερβίρισμα   είναι άλλο πλαίσιο.-και ενιοτε απαραίτητο, για να είναι κατανοητό απ όλους.!!