Αυτή τη μέρα, αναφερόμαστε και σε μαθήματα. Οι μαθητές Γυμνασίου γράφουν για μερικές ήμερες ακόμα εξετάσεις. Μερικά παιδιά πηγαίνουν στις θάλασσες μέσα στην εξεταστική τους. Αν δεν έχουν πολύ ισχυρή θέληση να συγκεντρωθούν, μετά, δεν μαθαίνουν το μάθημα. Μια βόλτα κοντά τους , για να είναι πιο συγκεντρωμένα.
Μερικοί γονείς έχουν κολλήσει στο μυαλό τους ενα τρόπο μάθησης, και παρότι το παιδί τους έχει μαθησιακές δυσκολίες, δεν μπορεί να μάθει με τον τρόπο που θέλουν οι γονείς, εξετάζονται προφορικά και αποστρέφονται τα μαθήματα, επιμένουν, παίρνουν βοηθήματα , τα χωρίζουν σε τετραγωνάκια, με αποτελέσματα τα παιδιά αυτά να μη μπορούν να τα μάθουν και να μη γράφουν τίποτα, παρά τις ώρες που χάνουν οι γονείς.
Τα βοηθήματα σε αυτά τα παιδιά, ειναι άχρηστα. Πρέπει να τα λενε άνθρωποι, που ξερουν το μάθημα. πχ. Αν το παιδί θέλει να μάθει ιστορία (ενω δεν μπορεί) και εξετάζεται προφορικά δε χρησιμοποιούμε βοήθημα και τετραγωνάκια. Του το λεμε σαν παραμύθι (αν το μαθουμε εμείς) ωστε να μη κουραστεί το σφουγγάρι του εγκεφάλου του και να απορροφήσει μερικές σταγόνες. Διαφορετικά γεμίζει με τα τετραγωνάκια και δεν μαθαίνει τιποτα. Λενε μετα , δε διαβάζει. Αφου εχει κουραστει με τις μεθόδους που του επιβάλλουν, λες και θα κανει αυτη τη δουλειά το παιδι, η οτι πρεπει να πάρει 20 ενα παιδι που εξετάζεται προφορικα,(αυτο που γραφει, πρεπει να παρει 40;) καλά κάνει και δε διαβάζει. Αμυνεται στον τρόπο , γιατί δεν το σέβονται. Οι γονείς πρεπει να μάθουν να προσαρμόζονται στο Πνεύμα του παιδιού τους . Διαφορετικά καλα κανουν τα παιδια και αποστρέφονται τα μαθηματα . BLOOG
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου