Σελίδες

Κυριακή 16 Φεβρουαρίου 2025

ΑΦΥΠΝΙΣΗ ΓΙΑ ΝΕΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ, ΓΙΑΤΙ ΝΟΣΟΥΝ ΟΙ ΚΟΙ ΝΩΝΙΕΣ ΜΕ ΤΟΣΕΣ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ;

 

ΑΦΥΠΝΙΣΗ ΓΙΑ ΝΕΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ, ΠΟΥ ΛΟΓΩ ΕΥΑΙΣΘΗΣΙΑΣ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥΣ, ΤΟΥΣ ΠΕΙΘΟΥΝ ΙΔΙΟΤΕΛΕΙΣ. ΓΙΑΤΙ ΝΟΣΟΥΝ ΟΙ ΚΟΙΝΩΝΙΕΣ ΜΕ ΤΟΣΕΣ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ; 


Οι νέοι γονείς για τη θετική και ολιστική ψυχοπνευματικη ανάπτυξη των παιδιών τους , πρέπει να ελέγξουν πολύ, αυτά που τους συστήνουν μερικοί δάσκαλοι και καθηγητές, ως κέντρα, η ως παιδαγωγούς ειδικής αγωγής. Ενίοτε πιθανόν μερικοί απο τους εκπαιδευτικούς, να το κάνουν απο ιδιοτέλεια και οι καημένοι οι γονείς τα καταπίνουν.

Σήμερα το παιδί και οι δυσκολίες του, είναι η μεγαλύτερη και καλύτερη επιχείρηση. Βγάζουν πολλοί. Δουλεύουν νεα επαγγέλματα, το κράτος δηλαδή εμείς, πληρώνουμε, το παιδί τρέχει απο εδώ και απο εκεί, πολλές φορές χωρίς να χρειάζεται και το σημαντικότερο, αν δεν είναι ελεγμένο το άτομο η το κέντρο, απο τους γονείς, το παιδί βλάπτεται και αυτοστιγματιζεται. Μέσα του χαλάει την εικόνα του, για ολη του τη ζωή.

Κατ΄ αρχάς Ειδική Αγωγή, δεν υπάρχει. Μια πομπώδης λέξη είναι

Ειδική εκπαίδευση είναι , δηλαδή μια εκπαιδευσουλα. Τα παίρνει μια δασκάλα 2-3 παιδιά μονα τους και ξαναλέει ένα μάθημα. Η λέξη Αγωγή είναι ιερή λέξη. Εμπεριέχει αξίες, ιδέες, ανάπτυξη, πρότυπα. Αυτή η εκπαίδευση είναι σε ένα μάθημα. Καμιά σχέση με Αγωγή .

Εχω ρωτήσει παιδιά στο Λύκειο, Αν ήταν για αυτά θετικό η αρνητικό, μου είπαν τα περισσότερα, οτι ειναι αρνητικό, γιατι έφευγαν απο το σύνολο και δεν μπορούσαν να ακούσουν μέσα στην τάξη το σωστό. Την ίδια στιγμή βάζουν παιδιά απο λαθρο στις τάξεις, για να ενσωματωθούν και να ακούσουν τα αλλα να ανέβει το επιπεδο τους.

ΕΛΕΓΧΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΠΡΙΝ ΥΠΟΓΡΑΨΟΥΝ. ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΒΛΑΨΕΙ ΠΟΛΥ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥΣ ΑΥΤΗ Η ΥΠΟΓΡΑΦΗ (π.χ εγω δεν θα υπεγραφα ποτε, ακομα και αν μου συνέβαινε. Θα έλεγα , να ειναι με τα αλλα παιδια, να βλέπει τι κάνουν, γιατι τα παιδια εχουν τον μιμητισμό. Για τους δάσκαλους αν θέλουν να μη κουράζονται, να βγάλουν αυτά που δεν ξέρουν ελληνικα, απο την τάξη, και οχι αυτα που ξέρουν)


Μετά οι γονείς πρέπει να ξέρουν, οτι αν κάποια δασκάλα λέει οτι είναι ειδική παιδαγωγός, σημαινει οτι ξέρει μερικές θεωριες. Τι ειναι ο αυτισμός, τι ειναι η διάσπαση προσοχής, τι είναι το ασπεργκερ κλπ Ομως δεν ξέρει το παιδί.

Το κάθε παιδί με μαθησιακές δυσκολίες, είναι κάτι ιδιαίτερο και δεν μπορεί να το τσουβαλιάσει. Δε ξέρει τίποτα για το συγκεκριμένο παιδί, εκτός αν εχει άπειρες ίδιες εμπειρίες που αποκλείεται

Το κάθε παιδί με μαθησιακές δυσκολίες κυρίως που εξετάζεται προφορικά δεν μπαίνει σε κανένα νόμο. Μη κοροϊδεύουν τους γονείς. Εκείνη τη στιγμή προσπαθούν να μάθουν, στο παιδι. ΔΕΝ ΠΑΡΧΕΙ ΕΙΔΙΚΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΟΣ


Συνήθως αυτές τις ειδικότητες, δεν τις ενδιαφέρει να αναπτυχθεί το παιδί ολιστικά, αλλά να μάθει τα μαθήματα ΚΑΙ ΑΓΙΑ ΑΥΤΟ ΝΟΣΟΥΝ ΟΙ ΚΟΙΝΩΝΙΕΣ ΣΗΜΕΡΑ ΜΕ ΤΟΣΕΣ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ, ΕΙΝΑΙ ΨΕΥΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΤΑΜΠΕΛΕΣ

Οι γονείς πρέπει να ξέρουν κάτι που δεν το ξέρουν ούτε οι καθηγητές, αλλά και αν το ξέρουν , δεν το λένε. (Ειναι θέματα εξελικτικής ψυχολογίας, που δεν τα ξέρουν όλοι οι καθηγητές)

Μέσω των μαθημάτων, το παιδί πρέπει να αναπτύσσεται εγκεφαλικά με τις αύλακες και τους νευρώνες του.

Το παιδί βλάπτεται μελλοντικά, αν του δίνουμε μασημένο φαγητό και του κανουμε σχεδιαγράμματα έτοιμα στα μαθήματα.

Δε μαθαίνει να επεξεργάζεται μόνο του πληροφορίες, δεν μαθαίνει να ταξινομεί, θέλει μια οικογένεια δίπλα τους δυο απογεύματα για να πάρει 18 στην ιστορία και να κάνει παρτυ η οικογένεια

Ο βαθμός ομως αυτός με τόσα δεκανίκια δεν έχει καμιά αξία. Εχει περισσότερη αξία το 14 ενος παιδιού, που επεξεργάστηκε την πληροφορία μόνο του, που ταξινόμησε, που ρώτησε τις απορίες του και οχι να του τα βάζεις με ορό

Ειναι αντιπαιδαγωγικό να τα δίνουμε έτοιμα στο γυμνάσιο και Λύκειο για την εξέλιξη του παιδιού. Δε γίνεται αυτόνομο δε γίνεται αυθύπαρκτο, δεν ξέρει να λύσει προβλήματα της ζωής μόνο του δε ξέρει να δουλέψει, στη ζωη, ακόμα και αν εχει 19 (παθαίνει καταθλίψεις, ψυχοφαρμακα κλπ)


Είναι μονομερής και στείρα αντίληψη να είμαστε βαθμοθήρες χωρίς αξία με μασημένα φαγητά. Δεν ειναι αγάπη αυτό. Είναι βλάβη στον εγκέφαλο του παιδιού. Χρειαζόμαστε υποκίνηση και παρακίνηση εκ των έσω με πρότυπα. Δύσκολο . ΚΑΙ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΝΟΣΟΥΝ ΟΙ ΚΟΙΝΩΝΙΕΣ


Για μερικα κέντρα.

Μερικοί γονείς μου λένε, δε θέλω ποτέ να το πάω σε κέντρο να γραφτεί το όνομα του, γιατί είναι αγόρι και θα παει φαντάρος. (Δε ξέρω τι σχέση υπάρχει μεταξύ αυτών) Λενε, ο,τι κάνει θα το κάνει σπίτι με ιδιαίτερο.


Ενα παράδειγμα θα σας πω για κάποιο κέντρο, ώστε να αφυπνιστούν οι γονείς, να μην ακούν πομπώδεις εκφράσεις, να μην υπολογίζουν αυτούς που τους πωλούν λέξεις , να ελέγχουν διεξοδικά και όχι να λένε περήφανοι πάμε γιατί μας τα πληρώνει το κράτος. Οι λόγιοι αφυπνισμένοι γιατροί, δεν τα πηγαίνουν ποτέ σε τέτοια, γιατι ξέρουν τι είναι από πίσω

Δεν το πήρε ο πόνος το κρατος. Θελει να βγαίνουν εξαρτημένα παιδιά με ελαττώματα για να διευθύνει και οχι να εξυγιαίνει ακριβώς. Επι πλέον επιδιώκει μεσώ αυτών ολων των θεραπειών, έλεγχο των μαζών. ΚΑΙ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΝΟΣΟΥΝ ΟΙ ΚΟΙΝΩΝΙΕΣ


Ένα παιδί Β Λυκείου έκανε πρόγραμμα σε κάποιο κέντρο. Ειχε διάσπαση προσοχής

Πήγαινε για δυο χρόνια, η μάνα περήφανη , τα πλήρωνε το κρατος κλπ. Έλεγε οτι έβαζε καλώδια στο κεφαλι για να μειωθεί η διάσπαση προσοχής. Κάτι υποτίθεται οτι έκαναν και στα ημισφαίρια του εγκεφάλου

Κάποια στιγμή ρώτησα το παιδί των 16 ετών τι του βάζουν και βλέπει στην τηλεόραση οταν έχει τα καλώδια στο κεφάλι και του μετρούν τη διάσπαση, για την οποια έλεγαν στη μάνα οτι εχει μειωθεί πολυ.

Μου απάντησε, το αγαπημενο του σιριαλ. Σας πληροφορώ οτι σε αυτη την ηλικία και ταινία ερωτικού περιεχομένου να έβαζαν, το παιδί θα συγκεντρώνοταν για ενα μήνα. Αυτο έβλαψε το παιδί, γιατί μετα ηθελε σίριαλ και οχι μάθημα

Μη πιστεύετε αυτά που σας λένε για τα παιδιά σας. ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΑΝ ΔΕΝ ΤΑ ΕΛΕΓΞΟΥΝ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ, ΚΑΝΕΙ ΤΙ ΚΟΙΝΩΝΙΕΣ ΝΑ ΝΟΣΟΥΝ ,ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΦΥΣΙΚΑ

BLOOG


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου