Σελίδες

Κυριακή 2 Απριλίου 2017

ΔΙΑΠΑΙΔΑΓΩΓΗΣΗ ΠΑΝΤΟΥ!


Η διαπαιδαγώγηση  γίνεται  πάντα και παντού.

Ακούγοντας  100 παιδιά Α Γυμνασίου, που ήθελαν να πάνε εκδρομή. Έλεγαν ότι θα μαζέψουν χρήματα από έκθεση ζωγραφικής για να μαζέψουν χρήματα. (Άλλα κάνουν χορούς κλασσικά)

Υπήρχαν οι εξής κατηγορίες, όπως η Ελληνική κοινωνία. 1.Μερικά παιδιά είπαν ότι θα ζωγραφίσουν. 2.Άλλα είπαν ότι θα δανειστούν μπογιές, τελάρα κλπ. 3.Αλλα είπαν ότι θα καθαρίσουν το χώρο.4. Άλλα που είχαν σωματική αναπηρία είπαν ότι θα ζωγραφίσουν με το στόμα, ώστε να προσφέρουν κάτι.5. Άλλα  προφασίστηκαν  υποχρεώσεις  και δε συμμετείχαν στις δουλειές, ενώ απαιτούσαν να πάνε εκδρομή.6. Άλλα δεν τα ενδιέφερε η εκδρομή, και δεν συμμετείχαν στις δουλειές.7. Ένα μικρό μέρος δεν ήθελε να πάει εκδρομή, αλλά πήγε να βοηθήσει.8. Άλλα είπαν ότι θα βοηθήσουν για να πάνε  εκδρομή, αλλά είπαν ψέματα, και είχαν μετά απαιτήσεις.. Ήθελαν να ρίξουν  μη έντιμα την κοινότητα στην οποία ανήκουν, και κοροϊδεύουν  την κατηγορία 7. 🏃🚶🏃🚶🏃🚶👨👨👦👦🌝🌞🌈🌷🌹🌻🌺

Κατ αρχας τα παιδιά και οι γονείς, πρέπει να μάθουν ότι η κοινωνία δεν είναι η μαμά τους και ο μπαμπάς τους, γιατί αν δεν το μάθουν σταδιακά στην Α Γυμνασίου (πάντα συνεκτιμάμε και την ηλικία), το μαθαίνουν αργότερα βίαια(με σφαλιάρα κοινωνική, που μπορεί να οδηγήσει σε εξαρτήσεις. Αν είχατε κάνει απεξαρτήσεις σε  τοξικομανείς , θα βλέπατε ότι η πιο σημαντική συνιστώσα της εξάρτησης, είναι η μη προετοιμασία  για την κοινωνία)! 🏃🚶🏃🚶🏃🚶👨👨👦👦🌝🌞🌈🌷🌹🌻🌺

Πρέπει πριν βιαστούν οι γονεις..κλπ.. να <κάνουν τους καλούς> να συνειδητοποιήσουν ότι είναι πολύ ρευστές οι καλοσύνες, και εκείνη την ώρα που λένε <Πρέπει να πάνε και τα καημένα τα παιδιά  της κατηγορίας 5, και της κατηγορίας 8, αυτόματα αδικούν τις άλλες κατηγορίες… Όταν αδικείς τις άλλες  κατηγορίες, δεν θέλεις το καλό της κοινωνίας, αλλά το συμφέρον σου.. (ψυχολογικά)

 Παιδαγωγικά,ψυχο- κοινωνικά. Η κατηγορία 5, και 8 ,δεν πρέπει να πάει εκδρομή με το σχολείο αυτή τη φορά,(άλλο θέμα αν πάνε με τους γονείς τους εκείνη τη μέρα) για να διαπαιδαγωγηθεί, και να μάθει ότι πρέπει να παράγει, και όχι να βολεύεται και να λέει ψέματα.. Την επομένη θα έχει διορθωθεί, αν είναι φυσιολογική  χωρίς διαταραχές μισανθρωπίας. (με κανονικούς γονείς)

Ας μάθουμε επίσης, ότι οι πολύ ειδικοί στις μαθησιακές δυσκολίες, στη μονάδα αναπτυξιακής ψυχολογίας Παιδιατρικής Αθηνών, πάντα προβληματίζονται στ ό,τι αν προωθήσουν πολύ τα παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες αυτόματα αδικούν  τα άλλα. Στην  κοινωνία (μη ξεχναμε) ότι υπάρχουν συγκεκριμένες θέσεις, κ χρηματα, Αν τα πάρει κάποιος,  πληρώνει ο άλλος , οπότε τον αδικείς… 🏃🚶🏃🚶🏃🚶👨👨👦👦🌝🌞🌈🌷🌹🌻🌺

Έχουν στενοχωρηθεί πολύ μερικοί καθηγητές, που προώθησαν πολύ (με 20αρια) παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες και τα είδαν (με το ανάλογο μεσο) καθηγητές σε πανεπιστήμια, και άλλα που αξιζαν πραγματικά  με αυτόν το τρόπο τα αδίκησαν. Μη ξεχνάμε επίσης (επειδή θέλουν μερικοί να δείχνουν καλοί) ότι στα ιδρύματα με παιδιά με βαρύ αυτισμό (υπάρχει και στους Αγ. Αναργύρους) τα παιδιά αυτά αποκτούν ειδικότητες και δουλεύουν ως χειρώνακτες, για να εργασιο-θεραπεύονται.. Μαθαίνουν να χωρίζουν τα υλικά ανακύκλωσης, κ.α 🏃🚶🏃🚶🏃🚶��👨👦👦🌝🌞🌈🌷🌹🌻🌺

Άρα πριν εκφέρουμε άποψη όπως κάνουν ελαφρά στις καφετέριες,  αποκτάμε γνώσεις στο θεμα, και συνεκτιμάμε… και κυρίως λέμε μήπως μεγαλώνω τσιπροκαμενοπαιδα  με διαταραχές, να λένε ψέματα και να  μισούν τον κόσμο, και δεν το έχω καταλάβει;; Μήπως βλάπτω την κοινωνία… τόσο, για να κάνω τον καλό/η;; Μήπως δεν τα μαθαίνω να παράγουν;  Μήπως ζω  μέσα σε δυσαρμονία και το πληρώσουν ακριβά τα παιδιά μου;; 🏃🚶🏃🚶🏃🚶👨👨👦👦🌝🌞🌈🌷🌹🌻🌺

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου