Σελίδες

Τρίτη 3 Οκτωβρίου 2017

ΜΑΘΑΙΝΩ=ΔΗΜΙΟΥΡΓΩ ΣΥΝΔΕΣΜΟΥΣ


ΜΑΘΑΙΝΩ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΩ ΣΥΝΔΕΣΜΟΥΣ

Ο όρος μάθηση σημαίνει πολύ περισσότερα από ότι να αποστηθίσει κανείς
μια σειρά αριθμών, μια λέξη , έναν όρο, ένα μαθηματικό τύπο. Ο
Εγκέφαλος εργάζεται ασταμάτητα για να δώσει νόημα σε κάθε νέο
ερέθισμα. Ταξινομεί καταστάσεις, τις κατηγοριοποιεί σε σειρές μαζί με άλλες παρόμοιες. Οικοδομεί πρότυπα και ιεραρχίες, δημιουργεί
συνδέσμους πληροφορείται, και προσθέτει νέα γνώση στην ήδη υπάρχουσα αποθηκευμένη. Κατά τη διαδικασία της σκέψης ο εγκέφαλος χρησιμοποιεί ένα μέρος από τους 10 εκατομ. Νευρώνες του. Όταν αυτοί εκτοξεύουν
ηλεκτρικές ώσεις , εκκρίνονται χημικές ουσίες , οι οποίες συνδέονται με άλλους νευρώνες και παράλληλα τα χημικά σήματα μετατρέπονται εκ νέου σε ηλεκτρικά και προωθούνται περαιτέρω.
Το 2005 ο Καλιφορνέζος νευροχειρούργος Αϊτζακ Φράϊντ, ανακάλυψε πως ορισμένοι νευρώνες δείχνουν να ενεργοποιούνται μόνο στη θέα ενός
συγκεκριμένου ανθρώπου, ή ενός αξιοθέατου. Κατά κανόνα , πολλοί νευρώνες δημιουργούν διασυνδέσεις για την αναγνώριση αντικειμένων ή περιεχομένων. Επομένως οι πληροφορίες αποθηκεύονται σε δίκτυα νευρώνων. Για κάθε μια απαυτές λόγου χάρη ένα όνομα , δημιουργείτο ένα συγκεκριμένο χωροχρονικό μοντέλο.
Τα παιδιά βοηθούνται πολύ, όταν κατά τη διαδικασία της μάθησης
δέχονται διαρκώς καινούργια παραδείγματα για έναν κανόνα Ο εγκέφαλος αναγνωρίζει αυτομάτως στη διεργασία ήδη υπάρχοντα βασικά μοντέλα και
τα αποθηκεύει εκ νέου ενισχύοντας έτσι τα σχετικά δίκτυα και
διευκολύνοντας τη διατήρηση της πληροφορίας . Η εναλλαγή διατηρεί τον εγκέφαλο σε εγρήγορση . Σύμφωνα με τον Χένιγκ Σάιχ ερευνητή των Μηχανισμών της μάθησης στο τμήμα Νευροβιολογίας του ινστιτούτου Λάϊμοπιτς στο Μάγκντεμπουργκ, όταν ξέρουμε καλά πώς να κάνουμε κάτι, ο εγκέφαλος απομονώνει αυτόματα κάποιες περιοχές του, και επικεντρώνει
τη δραστηριότητά του στους νευρώνες που μπορούν να εκτελέσουν καλύτερα απ΄όλους τους άλλους το ζητούμενο.
(Petra Thorbietz, 2009)

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου