Σελίδες

Σάββατο 25 Νοεμβρίου 2017

ΟΙ ΣΚΕΨΕΙΣ ΚΑΘΟΡΙΖΟΥΝ


ΟΙ ΣΚΕΨΕΙΣ ΚΑΘΟΡΙΖΟΥΝ ΤΙ;

Μερικοί εργάτες έχτιζαν κάποιο κτίριο, δηλαδή έκαναν την ίδια δουλειά. Όταν όμως τους ρώτησαν τι κάνουν, οι απαντήσεις ήταν διαφορετικές. Ο ένας είπε: "Εγώ κάνω τη λιθοδομή", ο άλλος είπε: "Εγώ βγάζω λεφτά για να ζήσω τα παιδιά μου", ο άλλος είπε “επιβλέπω τους άλλους γιατί μ έβαλε το κράτος και θέλω να πληρωθώ. Δε ξέρω, ούτε μ ενδιαφέρει τι είναι. Το χρήμα θέλω να περνούν καλά τα παιδιά μου και να κάνω τις φιγούρες μου στην κοινωνία” Ο άλλος  απάντησε: "Εγώ χτίζω νοσοκομείο που μέσα θα γιατρευτούν άνθρωποι και πρέπει να το κτίζω με τις ανάλογες σκέψεις. Ανατρέφω   τα παιδιά μου βέβαια, με τις σκέψεις όμως  να μην έρθουν  μέσα  σ αυτό  για να γιατρευτούν, αλλά να εξυγιαίνουν την κοινωνία σωματικά , ψυχικά, πνευματικά”   

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου