Άρθρο μου αρκετά αναλυτικό που έστειλα στο ksipniste και επειδή θα το πήξουν στις διαφημίσεις, το βάζω και εδώ, γιατί ενδιαφέρει κόσμο από οτι μου είπαν.
Έγινε το πρώτο πείραμα στο Ηνωμένο Βασίλειο. Η πρώτη τάξη χωρίς δάσκαλο, αλλά με ρομπότ. Θετικό η αρνητικό;
Πολλοί άνθρωποι ανησυχούν για τα παιδιά τους αν θα μπορούν να μάθουν αυτά που πρέπει, με ρομπότ και όχι με δάσκαλο. Αν θα εκπαιδευτούν επαρκώς.
Κατ αρχάς ξεκινάμε από τη δική τους παραδοχή, ότι οι ισχυροί θέλουν να μειώσουν τον ανθρωπινό πληθυσμό στον πλανήτη και ν αυξήσουν τα ρομπότ. (βλ. Καμάλα Χάρις που το ομολόγησε ) Για αυτό συμβαίνει και η προώθηση στην ομοφυλοφιλία
Αυτό γίνεται για πολλούς λόγους. Ο κύριος είναι ότι θα ηγούνται καλύτερα χωρίς αντιστάσεις, και θα υπάρχουν μόνο οι άνθρωποι που αυτοί επιλεγούν με πολλούς υπηρέτες ρομπότ.
Το πρώτο που μαθαίνουμε στο Master of Education είναι ότι στην εκπαίδευση δεν πρέπει ποτέ η τεχνολογία να βαίνει εις βάρος της γνώσης καθ αυτής.
Ακόμα και σήμερα αν ένα παιδί κοιτάζει μόνο το ταμπλετ του και δεν ακούει τον δάσκαλο η τη δασκάλα που μιλάει εκείνη τη στιγμή, δε θα αφομοιώσει την ύλη που πρέπει.
Αντίστοιχα αν βλέπει και παρακολουθεί το ρομπότ πώς συμπεριφέρεται και ποια κουμπιά πατάμε για να το προγραμματίσουμε, δεν θα ακούει αυτά που πρέπει και θα έχει διάσπαση προσοχής, την οποία έχουν αρκετά παιδιά , ακόμα και όταν υπάρχει ο φυσικός δάσκαλος/ δασκάλα, με τα φυσικά μάτια που κοιτούν το παιδί, για να μην αποτρέπει το βλέμμα του.
Η γνώση που αποκομίζεται από τα ρομπότ, μπορεί εύκολα να διαπιστωθεί, αν δώσουν εξετάσεις και ρωτηθούν. Γεννάται το ερώτημα. Θα ερωτηθούν πάλι από ρομπότ για να βαθμολογηθούν η από ανθρώπους δασκάλους;
Για να μην αποβαίνει η τεχνολογία εις βάρος της γνώσης, πρέπει η ρομποτική εκπαίδευση να έχει οργανωθεί πολλά χρόνια, από πολλούς δασκάλους . Αν είναι κάτι πρόχειρο, δεν μπορούμε να βγάλουμε συμπεράσματα.
Πειράματα γίνονται.
Μερικά παιδιά , χωρίς διάσπαση προσοχής με κινητικότητα η μη, με φυσιολογική νοημοσύνη, χωρίς αυτισμό, ΜΌΝΟ θετικά απλά μαθήματα που δεν έχουν πολλή επεξήγηση μπορεί να τα μάθουν. π.χ +4+6=10
Αν τους πει το ρομπότ π.χ – 6 -3 = -9 , πρέπει να πει πολλές φορές, ότι οι ομόσημοι προστίθενται ακόμα και με πλην . Αν τους πει π.χ – 7 +2 = -5 , πρέπει να εξηγήσει πολλές φορές γιατί γίνεται αυτό και αν το παιδί είναι επιδεκτικό μαθήσεως , χωρίς μαθησιακές δυσκολίες, θα το μάθει , διαφορετικά θέλει άνθρωπο.
Αν είναι ένα μάθημα που θέλει περισσότερο συναίσθημα, με ανθρώπινες δονήσεις και κραδασμούς, όπως η Λογοτεχνία, τ Αρχαία , η Ιστορία (που θέλει και μερικά κουτσομπολιά για να τα εμπεδώσει) με το ρομπότ ,θα το θεωρήσει αγγαρεία το παιδί και δεν θα το μάθει. Θα το βαρεθεί αμέσως.
Ο άνθρωπος εκπαιδευτικός βλέποντας το παιδί να κουράζεται, επινοεί τρόπους που το ρομπότ δεν μπορεί , γιατί δεν έχει προγραμματιστεί και δεν μπορεί να προγραμματιστεί εξατομικευμένα, για το κάθε παιδί που κουράζεται
Το άλλο που μαθαίνει κάποιος στο Master of Education, είναι ότι η τεχνολογία δεν ήρθε να καταργήσει, αλλά να συμπληρώσει τον δάσκαλο/δασκάλα.
Ο δάσκαλος θα κληθεί να δώσει απαντήσεις και να λύσει απορίες για πολλά θέματα που έχουν δημιουργηθεί με τα ρομπότ εκπαιδευτικούς.
Οι δάσκαλοι θα είναι πάντα απαραίτητοι, όσο και να θέλουν οι ισχυροί, να μένουν τα παιδιά ανεκπαίδευτα και απνευμάτιστα , κυρίως για τον λόγο που περιγράφεται πιο κάτω
Τα παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες αυξάνονται με αριθμητική, ίσως και με γεωμετρική πρόοδο.
Οι λόγοι είναι πολλοί. Αναφέρω μερικούς
Οι ΛΟΑΤΚΙ παίρνουν παιδιά από μάνες καθυστερημένες και άρρωστες νοητικά (αν είναι φυσιολογικές, δεν πωλούν τα παιδιά τους) Αυτά μεταβιβάζονται στα γονίδια και αν συμπεριλάβεις και το περιβάλλον ΛΟΑΤΚΙ ,ειναι παιδιά με άπειρες μαθησιακές δυσκολίες, τουλάχιστον.
Άλλες λεσβίες κάνουν παιδιά με δότη, που επίσης δεν είναι καλά στα μυαλά του όταν πάει να πουλήσει το σπέρμα του και αυτό μεταβιβάζεται στα γονίδια του παιδιού.
Πολλές μητέρες είναι με ψυχοφάρμακα σήμερα , λόγω πολλών παραγόντων, άλλες με εξαρτησιογόνες ουσίες, συμβαίνει επίσης κάπνισμα των μητέρων στην εγκυμοσύνη. Επί προσθέτως λόγω τροφής, πολλά βαρέα μέταλλα στους οργανισμούς μας, τα οποία επηρεάζουν τον εγκέφαλο.
Γίνονται επί πλέον πολλές εξωσωματικές που αν δεν προσεχθούν, βγαίνουν παιδιά με πολλές μαθησιακές δυσκολίες .
Όλα αυτά τα παιδιά, θέλουν εξατομικευμένη εκπαίδευση, η ρομποτικη, τα τσουβαλιάζει και δεν επαρκεί.
Το κάθε παιδί, θέλει κάτι διαφορετικό, κάτι δικό του, γιατί μπορεί να έχει ψηλή νοημοσύνη και να βλέπει το ρομπότ ως χαζό
Άρα ο δάσκαλος (ως δάδα του κάλλους) θα συνεχίζει πάντα να παίζει ρόλο στις ιερές ψυχές των παιδιών.
Οι δάσκαλοι όμως, πρέπει να εκσυγχρονίζονται, να μαθαίνουν νέα πράγματα, να μη φοβούνται την αξιολόγηση και έτσι θα έχουν πάντα επαφή η δια ζώσης η εξ αποστάσεως, με τους εγκεφάλους και τις ψυχές των παιδιών.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου