Εν όψει νέας σχολικής χρονιάς, καλό θα ειναι οι γονείς και οι φροντιστές των παιδιών να έχουν υπ όψη τους οτι πρέπει να τα αφήνουν να αυτοσχεδιάζουν στο θέμα των μαθημάτων και να μαθαίνουν με τον τρόπο που θέλουν τα ίδια τα παιδιά, οχι οι μεγάλοι, επειδή το έκαναν κάποτε και νομίζουν οτι είναι σωστό για όλους
Αν το παιδί θέλει π.χ να μαθει την ιστορία του ξαπλωμενο, το αφήνουμε. Αν θελει να τη μαθει στο γραφειο του, το αφήνουμε , αν θελει να τη μάθει σε στάση οκλαδόν στο χαλί το αφήνουμε κλπΠεριμένουμε το αποτέλεσμα και αν είναι καλό, δε βγάζουμε το εγώ μας στο παιδί, για να κάνουμε αγώνα υπεροχής .(όπως παλια) Κάνουμε μερικές ουσιαστικές ερωτήσεις και λέμε μπράβο που το έμαθες
Προς επίρρωση αυτού υπάρχει μια παραβολή
Ενας παπάς επισκέφτηκε εναν μοναχό (ο οποίος δεν καταλάβαινε πολλά) αλλα ήθελε να περπατήσει στο νερο δίπλα του. Ο παπάς λοιπόν του ειπε, να λεει συνέχεια, Κυριε Ιησού Χριστέ, ελέησον με και κάποια στιγμή θα γινόταν το θαύμα
Σε λιγο καιρό, ο παπάς επισκέφτηκε εκ νέου τον μοναχό, ο οποίος περπατούσε επάνω στο νερό
Τον ρώτησε ο παπάς. Τι έλεγες τελικά και έχεις τοση επιτυχία;
Ο μοναχός απάντησε. Έλεγα Κυριε Ιησού Χριστέ, ΜΗ με ελεήσεις
Ο παπάς του είπε, αφού έχεις τετοιο αποτέλεσμα συνέχισε το όπως το έλεγες.
ΚΟΙΤΆΜΕ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΚΑΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΘΕΤΙΚΟ, ΑΦΗΝΟΥΜΕ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΝΑ ΜΑΘΑΙΝΕΙ ΜΕ ΤΟΝ ΔΙΚΟ ΤΟΥ ΤΡΟΠΟ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου