Τα παιδιά που δίνουν Πανελλήνιες στη Γλώσσα να διαβάσουν και να συζητήσουν για την τεχνητή νοημοσύνη.AL Να ερευνήσουν τa υπερ και τα κατά. Ν αφήσουν τους βαθμολογητές τους με ανοικτό το στόμα, με πράγματα που οι ίδιοι οι βαθμολογητές εκπαιδευτικοί δεν έχουν βρει, ούτε σκεφτεί. Αν βγουν από το σωρό,με γνώσεις και απόψεις, θα πάρουν μεγάλο βαθμό.
Θα αναφέρουν πρώτα τον ορισμό και τα είδη της νοημοσύνης
<Η νοημοσύνη είναι το σύνολο των πνευματικών λειτουργιών που χρησιμοποιούμε για να αντιμετωπίσουμε καταστάσεις και να λύσουμε προβλήματα χρησιμοποιώντας τις προηγούμενες εμπειρίες.. Κατά τον Πιαζέ οι ουσιώδεις λειτουργίες της νοημοσύνης συνίστανται στην κατανόηση και ανακάλυψη, δηλαδή στο να κατασκευάζουμε νέες δομές με βάση τις δομές που υπάρχουν ήδη στον κόσμο.
Η νοημοσύνη διακρίνεται σε πρακτική και θεωρητή. Η πρακτική συνίσταται στη δύναμη προσαρμογής σε νέες καταστάσεις, ενώ η θεωρητική να προβαίνει σε κρίσεις και υπολογισμούς.. Χαρακτηριστικό νόημα της νοημοσύνης είναι να βρίσκει ομοιότητες, διαφορές ή σχέσεις.
Ο Howard Gardner του Πανεπιστημίου του Harvard έχει διατυπώσει τη θεωρία της πολλαπλής νοημοσύνης. Σύμφωνα με αυτή τη θεωρία, η νοημοσύνη έχει εφτά βασικά επίπεδα: τη Γλωσσική, τη Λογικομαθηματική, τη Χωροταξική, τη Μουσική, τη Σωματοκινητικήτη διαπροσωπική και την Ενδοπροσωπική
Όταν λέμε για τεχνητή
Ποιες εννοούμε, τι συνδυασμοί μπορούν να γίνουν, ποιες δεν μπορούν να αντικαταστήσουν τον άνθρωπο ως προς το συναίσθημα και τη ψυχή, και πώς πρεπει να τη χρησιμοποιήσει ο ανθρώπινος εγκέφαλος ο οποίος τη δημιούργησε,ωστε να τον ωφελήσει
Τα πάντα ωφελούν η βλάπτουν σε συνάρτηση με το πώς θα το χρησιμοποιήσει, ο άνθρωπος
Να δουν τα θέματα βιοηθικής. (δεν επιτρέπεται να πουν θέματα μεταφυσικής βέβαια, οι περισσότεροι καθηγητές δεν τα ξέρουν αυτά,και δεν είναι σε ύλη βιβλίου σχολικού, ουτε Πανεπιστημίου)
Ενα παράδειγμα για να το συζητήσουν με τους καθηγητές τους.
Πέρυσι με μια μαθήτρια, είχαμε μαι συσκευη που περάσαμε πλαστικές κλωστές απο κουβάρι που ειχε, και αφού δωσαμε τις διαστάσεις, φτιαξαμε ενα ωραίο πλαστικό μπολακι στο ιδιο χρώμα. Η μαμά της κοπελας , γιατρός, μου ειπε οτι με παρόμοιο τρόπο τώρα, θα κάνουν και συκώτια και πνεύμονες και ανθρώπινα οργανα. Κατά αρχάς φαίνεται καλό γιατί θα σώζονται άνθρωποι. Πόσο βιοηθικο είναι; Η ίδια δεν απάντησε οταν ρώτησα ταπεινά.
Να το διαβάσουν για θέμα. Πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα. Είναι γύρω στις 10 σελίδες
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου