Φτωχές γλωσσικές ικανότητες σε μαθητές;;;
Ο/Η μαθητής/τρια με φτωχές γλωσσικές ικανότητες πρέπει.
Να μάθει να ακούει ιστορίες από ενήλικες ή από τους φίλους του.
Να συμμετέχει σε ακουστικά παιχνίδια.
Να διακρίνει τις λέξεις που έχουν την ίδια αρχή η τέλος.
Να ενθαρρύνεται για να κουβεντιάζει τα γεγονότα με ακρίβεια και με χρονολογική σειρά.
Να κοιτάζει φωτογραφίες και να συζητά τι βλέπει ή τι φαντάζεται.
Να συμπληρώνει λίστες λέξεων.
Να συμπληρώνει κενά.
Να κάνει ανάγνωση ιστοριών ή γραπτών από συμμαθητές.
Νίκος Τομαράς (Μαθησιακές Δυσκολίες. Πατάκης 2010)
Εκτός όλων αυτών των χρήσιμων, υπάρχουν και άλλα
ακόμα που μπορεί να κάνει σε αίθουσα ή σε φύση τώρα
στις διακοπές! Η προϋπόθεση είναι να τα κάνει με
ευχαρίστηση, και πρέπει πρώτα οι γονείς να έχουν
πειστεί για αυτό, για να το διαχειρίζονται συνεχώς.
ακόμα που μπορεί να κάνει σε αίθουσα ή σε φύση τώρα
στις διακοπές! Η προϋπόθεση είναι να τα κάνει με
ευχαρίστηση, και πρέπει πρώτα οι γονείς να έχουν
πειστεί για αυτό, για να το διαχειρίζονται συνεχώς.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου