ΜΑΘΗΣΗ ,ΜΕΛΕΤΗ.
Πολλοί γονείς μαθητών, δεν έχουν καταλάβει ότι είναι άλλη συνειδησιακή κατάσταση η έννοια του καθήκοντος και του «αντιμετωπίζω το δάσκαλο» και άλλη συνειδησιακή κατάσταση ο έρωτας, και η αγάπη προς τη μάθηση καθ΄αυτή. Πολλές φορές λειτουργούν στείρα αναπτύσσοντας την πρώτη κατάσταση, με έπαθλο το βαθμό αγνοώντας τις συνέπειες, αν παράλληλα δεν ενσωματώσουν στη συνείδηση του παιδιού και τη δεύτερη. Για να αγαπήσουν οι άνθρωποι μια κατάσταση, πρέπει να τη συνδέσουν και με όμορφες και ανέμελες στιγμές, με αναζήτηση, και να νοιώσουν την αξία και χρησιμότητα και πολλά άλλα!! Αν καταλάβουν οι γονείς ότι πρέπει να αναπτύσσουν παράλληλα και ισορροπημένα τις δυο καταστάσεις στη συνείδηση του παιδιού, τότε θα αναζητήσουν και τους τρόπους για να δώσουν λύσεις! Είναι λυπηρό να ακούς καθημερινά γονείς να λένε γιατί την εποχή την περασμένη διάβαζαν;;…Πολύ λυπηρό, νοήμονες άνθρωποι να συγκρίνουν ανόμοια τις εποχές, με άλλα ζητούμενα, με άλλα κίνητρα, με άλλο βιοτικό επίπεδο, με άλλα μέσα….κλπ, με τη σημερινή !! ©
Πολλοί γονείς μαθητών, δεν έχουν καταλάβει ότι είναι άλλη συνειδησιακή κατάσταση η έννοια του καθήκοντος και του «αντιμετωπίζω το δάσκαλο» και άλλη συνειδησιακή κατάσταση ο έρωτας, και η αγάπη προς τη μάθηση καθ΄αυτή. Πολλές φορές λειτουργούν στείρα αναπτύσσοντας την πρώτη κατάσταση, με έπαθλο το βαθμό αγνοώντας τις συνέπειες, αν παράλληλα δεν ενσωματώσουν στη συνείδηση του παιδιού και τη δεύτερη. Για να αγαπήσουν οι άνθρωποι μια κατάσταση, πρέπει να τη συνδέσουν και με όμορφες και ανέμελες στιγμές, με αναζήτηση, και να νοιώσουν την αξία και χρησιμότητα και πολλά άλλα!! Αν καταλάβουν οι γονείς ότι πρέπει να αναπτύσσουν παράλληλα και ισορροπημένα τις δυο καταστάσεις στη συνείδηση του παιδιού, τότε θα αναζητήσουν και τους τρόπους για να δώσουν λύσεις! Είναι λυπηρό να ακούς καθημερινά γονείς να λένε γιατί την εποχή την περασμένη διάβαζαν;;…Πολύ λυπηρό, νοήμονες άνθρωποι να συγκρίνουν ανόμοια τις εποχές, με άλλα ζητούμενα, με άλλα κίνητρα, με άλλο βιοτικό επίπεδο, με άλλα μέσα….κλπ, με τη σημερινή !! ©
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου