Εκπαιδευτικό παιδαγωγικό. Πολλοί γονείς επιμένουν στη μορφή της εκπαίδευση που έχουν στο μυαλό τους, για να μάθουν τα παιδιά την ιστορία τους π.χ η τη γεωγραφία τους κλπ. Τα παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες και κυρίως αυτά που εξετάζονται προφορικά, δεν μπορούν να τα μάθουν όπως σχεδόν τα λέει το βιβλίο, με αποτέλεσμα αν οι γονείς επιμένουν στον τρόπο της μάθησης που θέλουν, να μη λένε τίποτα και να παίρνουν πολύ χαμηλούς βαθμούς.
Όταν σε πιέζουν με ένα τρόπο που δεν μπορείς, δεν μαθαίνεις τίποτα, για αυτό αλλάζεις τον τρόπο. Αυτό το έλεγε και η μεγάλη παιδαγωγός η Μαρία Μοντεσόρι
Στην περίπτωση αυτή , τους λέμε διάφορα σαν ρεζουμέ, με δικά μας λόγια, με κουτσομπολιά για να τους αρέσουν, με κάποιο παράδειγμα, ώστε να τους μείνει κάτι, και να τα λένε η να τα γράφουν σαν έκθεση. Εξ άλλου αν μάθουν 10 πράγματα σε κάθε μάθημα, τα αναπτύσσουν. Αυτά δεν αλλάζουν. Είναι δυνατόν οι πολιτισμοί, η ο Περικλής η η Βυζαντινή να αλλάξουν ;
Παρά να γίνονται άπειροι καβγάδες και να υποφέρουν γονείς και παιδιά, δίνουμε αυτές τις περιληπτικές αλλά τις πιο ουσιώδεις με κουτσομπολιά γνώσεις, για να τους μείνουν και στη ζωή τους και να γράψουν κάτι. Δεν κολλάμε μόνο στις λέξεις των βιβλίων, αλλά στην ύλη γενικά.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου