Σελίδες

Πέμπτη 11 Απριλίου 2024

ΨΥΧΟΘΕΡΑΠΕΥΤΙΚΟ ΓΙΑ ΤΗ ΒΙΑ

 

ΨΥΧΟΘΕΡΑΠΕΥΤΙΚΌ ΓΙΑ ΤΗ ΒΙΑ

Η θεραπεία δεν είναι η Αστυνομία ούτε να του σπάσεις τα φρένα.

Μελέτη περίπτωσης. (δηλ. Παράδειγμα) Έμενα με δέρνει κάποιος και μου σπάζει τα δόντια. Γεμάτη μίσος, πάω στον εισαγγελέα, και το δείχνω. . Πηγαίνω επίσης να τον καταγγείλω , ως άνθρωπος με ανασφάλειες, για να μη με σκοτώσει. (όχι ότι θα τη γλυτώσω βεβαία, αν το έχει βάλει στο μυαλό του)

Παράλληλα , επιβάλλεται κατι δύσκολο. Με βοήθεια που υπάρχει και δωρεάν στου Δήμους, πρέπει να ψάξω τι έχω μέσα μου για αυτόν που με έδειρε (οχι έξω μου, αν του μαγείρευα και του καθάριζα, αυτο το βρίσκει όπου θέλει) άλλα τι έχω μέσα μου από σκέψεις αισθήματα, μίσος, εκδίκηση, από αυτό που πιστεύω οτι με αδίκησε , γατί εγω είμαι ο θεός και του έχω δώσει πολλά ,ενω αυτός τίποτα, και πιστεύω οτι πρέπει να πληρώσει. Αυτός το εισπράττει ως δέκτης και προσπαθεί να με προλάβει με το ξύλο που τρώω.

Τα αισθήματα φυσικά μεταβάλλονται μέσα στη διάρκεια του χρόνου, αλλά αν νομίζεις με μίσος ότι πρέπει με κάποιον τρόπο να εκδικηθείς τον άλλον, γιατί σου χρωστάει κάτι, αυτός ως αδύναμος πνευματικά, σε δέρνει.

Συνήθως οι γυναίκες μιλούν για χωρισμό, όταν αλλάζουν η όταν πιστεύουν ότι δεν παίρνουν αυτό που θέλουν, συναισθηματικά, και οι άντρες αν δε θέλουν να χωρίσουν η να δώσουν αίσθημα, δέρνουν

Στη βάση όλων ,είναι ότι εγώ πιστεύω ότι αξίζω περισσότερα και δεν τα παίρνω απο τον άλλον. Επειδή δεν υπάρχει βαθμός ψυχικού και νοητικού πολιτισμού, δηλαδή καλοσύνη και πνευματικότητα, ώστε να εξετάζω και τον άλλον, υπάρχει μίσος , βια., τραύματα . Αυτή την καλοσύνη και πνευματικότητα, δημιουργούμε μέσα μας, με εκπαίδευση , μελέτη κλπ Το θεμέλιο. Έτσι εξαλείφεται και απαλείφεται η κάθε μορφής Βια , λεκτική ψυχολογική, σωματική ποινικοποιημένη η μη . Πρώτα στις ψυχές και τους νόες μας ! Μετά έξω.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου